Underbar dag

Nu är jag hemma efter en LÅNG dag puhh,jätte skönt och bara ligga sig i sängen och få andas ut.
Jag och mini va på stan och jag hittade massa saker som JAG va tvungen att inköpa.De va på tiden, känns som att jag har gått runt och sett ut som ett död lik=(usch

För första gången i mitt livs historia hittade jag en fundation som passade min hudfärg,letat i flera år shit
Nu har jag en och nöjdare kan jag inte vara.Den mörkaste de brukade visa mig när jag har frågat bruka vara för folk som är från indien och de är ju ljusa:)

Efter shoppingen så drog jag och mini och mötte upp Diana en stund innan hon åkte till sin mamma,hon ska vara där hela helgen så jag blir helt ensam.Sen fick jag ett samtal av min morbror som frågade i fall jag inte kunde passa samuel eftersom han och hans fru ville på bio så jag sa varför inte hade ändå inget planerat.Så jag och mini drog dit och passade lilla samuel i några timmar.Han är så snäll den grabben:)
Ska fixa lite mat sen blir de sängen.Ha de gott people
Kisses

Dagens Köp
Foundation
Svamp
Mascara Diorshow Blackout
Make Up Remover
Lösögonfransar
Läppglans
Ögonbrynpenna
Ögonskugga

Och mina snygga nya skor :)in love




Postat av: Afrobelita

Åååh så snygga skor gumman!! Å vad söööt lilla pojken är, gulleplutt=)

2009-03-14 @ 01:50:24
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Taaack gumman, sweet du är=) glad



Å ja hahaha klart du kan få min msn så kan vi mobbas lite hihi.. det är den på min sida...men ja skriver här också..



[email protected]



PUUSS

2009-03-14 @ 12:40:24
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: A manda S

nice shoes... känner igen dem ngn stans?? Zara eller??bästa, men har doog av garv när jag läste det där om att du inte hittat ngn foundation, använder själv också den från Face!! kram.. =)

2009-04-09 @ 19:03:47
Postat av: gia

fett söt bebis

2009-06-09 @ 00:12:03
URL: http://mammagia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0