Trötthet är inte och leka med:)

I går bliv de allt för sent för mig,sen började väcka klockan härja vid sju=(
Usch de va riktig hemskt i dag.
Följde med Diana till vårdcentralen,den tjejen har nåt fel varje vecka känns de som.Hon är alltid där,tror inte att nån kroppsdel är hel på henne:)
Jag har varit på jobbcentrum varje dag i 3 veckor och har aldrig varit sen,men i dag haha bliv de sent.När jag kom frågade alla om jag gillade att vara här eftersom jag är aldrig borta.Jag har slagit rekordet med närvarao:)
I dag kommer Johanna hit till örebro,får se i fall man hinner träffa henne en snabbis för en fika:)De enda den tjejen gör är och klämmer ut massa ungar haha:)25 snart och har redan 3:)Nu får du förfan sluta haha.
Jaha nu är de fredag skönt och slippa gå till bolaget för Diana och jag har en platta hemma redan och en halv falska vin hehe.
Blir att gå till Daniels 30 års fest GRATTIS,hoppas jag får mitt godis som du lovade mig i går.
Sen kanske man tittar förbi stället,vet inte vad min lilla babe Diana vill hitta på senare.
Men nu ska jag hämta mer kaffe sen gå hem och kolla på kläder på nätet:)
Hörs senare

Kisses

Postat av: Anton

Fin blogg.

2009-03-06 @ 12:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0