Träning

Nu har jag och girlsen haft en mysigt kväll,kollat på desperata hemma fruar.Den serien är för skön,kul att den börjar visas igen.Sen ska jag och girlsen satsa på träningen  100%Sommar 2009 ;)Ska börja på boxning,ut och springa och DANSA
Jag brinner för dans,så härliga känsla när man släpper alla hämningar och bara shaka:)yes yes
Nu drog mini hem till sin kille och diana ligger och drömmer och har sig.Jag är lite trött så jag ska snart lägga mig också,ska upp tidigt som vanligt.
Har suttit och prata med teddybear som jag kallar han för=),en kille med vettiga åsikter och humör haha för rolig.
Tänkte börja med körkortet också de är på tiden att jag gör nåt vettig och körkort är bra och ha,får se hur lång tid de tar för mig att fixa de bara haha:)Men gott folk nu ska jag sova men see you later
Kisses








Postat av: Karolina Skogstad

Bästa kvällen ,love my girls to the end of the world and back again :) always and forever . / Mini

2009-03-04 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0