TRÄNING igen

Nu är jag hemma igen,kunde inte vara så länge med Mini för Diana är hemma vilken sekund som helst.
Vi ska ju dra på gym och träna bodypump yes:)härligt.
Har köpt en vitamindryck eftersom vatten inte är gott lr i bland men för de mesta NEJ:)

Va och träffade Mini som sagt en stund haha,hon lagade mat fan va gott de luktade.hon gjorde nåt potatisgryta med köttfärs=)Synd att man inte hann smaka av den.

Jag fick en äggmacka:)nyttig och godaste brödet,ska börja köpa de.Sen fick jag vårrullar och de hade hon fixat själv och de va inget onyttigt med de bara massa grönsaker och grejer=)
Nu måste jag byta om,hörs sen.
Kisses
Acceptera dig själv och gör det bästa av det




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0