Tjuvlyssnat

En kille ~23 sitter i kassan. Ett par i samma ålder lägger upp sina varor - kondomer, chips och dipp - på bandet. Killen i kassan ser ut att anstränga sig för att verka oberörd över kondomerna. Kassakillen: Så ni ska hem och dippa ikväll? Paret ser besvärat ut. Kassakillen: Ööh, oj! Förlåt, jag menade… Paret betalar och försvinner snabbt därifrån.

En kille och två tjejer ~17 pratar om killens nya hund. Killen: Jag ska lära den allt jag kan! Tjej 1: Haha, det blir ju inte mycket inte! Tjej 2 nickar instämmande. Killen: Joo fan, jag ska lära den matte! Tänk va coolt om jag ba "vad är 10+5?" och så skäller den fem gånger! Alla blir tysta.


Två unga tjejer sitter och pratar då den ena tjejens mobil ringer. Tjej 1: Ja hallå. Tystnad. Tjej 1: Ja men ett flak öl kostade 130 kronor… Tjejen blir irriterad och börjar argumentera. Tjej 1: Vad fan, tror du jag tänker dricka upp allt själv?! Vadå full, jag ska inte bli jättefull! Mamma, du ska inte säga något, du blev ju utslängd från krogen sist för att du blev för full!
    
Jag har lite konstig humör:) hahaha  www.tjuvlyssnat.se

Postat av: Afrobelita

Haha fyfan, ibland undrar man altså.

Skön blogg btw :)

2009-03-06 @ 11:20:56
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: joyce

så söta bilder :9

2009-03-07 @ 00:37:01
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0