Sliten

Jaha idag är man helt slut och förstörd,i går va vi på blue moon bar i västerås.De va bland de värsta jag har varit med om haha,va så mycke folk så man kom inte ens fram dit man ville.Folk putades och de va trångt och varmt.Trodde jag skulle dö.Men lite kul va de när man lyckades komma till dansgolvet:)I dag har jag liggat i sängen hela dan ,orkade inte göra nåt.Jag,diana och robban har käkat  tacos och kollat på filmer,haft jätte mysigt.Eftersom Diana jobbar i västerås så stannar vi kvar tills imorgon och åker hem efter hon har jobbat.Nu är alla jätte trött så vi ska lägga oss,jag är trött och svullen bliv lite för mycke av de goda i dag=).
Men ni får ha de så bra så hörs vi i morgon pepole
Kisses

Postat av: Afrobelita

Shit va det så packat där?? Bra att du hade kul iaf gumman! Vet du vad, nu tror jag att jag vet vem du ääär.. vi har snackat eller chattat för sjuukt många år sen då jag hade en svensk kille och det hade du med.. eller jag vet inte om han var svensk? Jag bodde då i falköping haha.. remember??

2009-03-09 @ 19:32:49
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0