sliten och trött

Vilken dag,gick upp ganska tidigt i dag följde med Diana till sjukan för hon skulle ta massa prover och grejer.
Sen kom Mini och pontus och hämtade oss,vi åkte till Marieberg och kollade lite sen hämtade vi Dianas andra data som har varit på lagning i typ 1 månad:)
Drog hem byte om sen drog jag och Diana till gymmet,körde styrka och pilates.

Känns i hela kroppen att man har tränat fyfan,jag dog.
Har käkat gröt nu är mätt och belåten,ska dusha sen blir de att sova hehe.
I morgon ska jag ha en mys dag med mini på stan.Sorry att jag är tråkig i dag:)
Ha de  bra natti

Nuet är det värdefullaste du har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0