Skandal

Haha hittade några bilder på när jag va liten,skrattade så jag fick ont i magen.Den enda som har sett bilder på mig när jag va liten av mina kompisar är Diana och Mini för er alla andra har jag kämpat i många år för att ingen ska se hur jag såg ut.Men nu är jag äldre så kvittar de man kan bjuda på sig själv:)


Jag som 7 åring



Jag som 4 åring,den rakade tjejen i gröna kläder haha.Bliv rakning för att jag fick tuggumi i håret haha
Sen resten av folket är morbror jean-clude som spänner,moster getrud och moster jenny brosan i hatten:)

Jag som 2 åring,livrädd



Haha blicken:)Va 5 månader tror jag


Jag och mina syskon haha:O)Va 7-8 där
korvar i håret haha




Kolla frillan:)ser ut som en pojke haha är den som nästan står längst fram röda strumbyxor:) va 3 där



Här va jag 6 år:)precis kommit till sverige

Postat av: Afrobelita

Guuuud va söööööööööt haha så söt!!! Vilket land va du ifrån??

2009-03-10 @ 19:11:55
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0