Shopping

Nu är man vaken och fixat frukost.De bliv HAVREGRYNSGRÖT ,så himla gott.Mini är på väg hit,vi ska dra en runda på stan och shoppa lite.Får se vad jag hittar för nåt kul:)
Måste göra mig i ordning,ser ut som kom och hjälp mig och de funkar inte haha.
Men folket ni får ha så bra så länge så höres vi senare nu är de bråttom.
Lägger in bilder på allt kul jag hittar.
Kisses


Postat av: Afrobelita

Helloo=) Tack så mkt för dina kommentarer gumman=)=)=)



Jaaa visa bild på allt du köpt sen=)



kramiis

2009-03-13 @ 16:49:08
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0