Powerwalk

Bliv massa ärende på stan,skönt att allt är klart nu yeah:)Den här månad blir de
massa shoppade för mig och Diana,hittat massa heta kläder så de är bara att fylla shoppingpåsarna.De finns hur mycke bikini som helst:)nice
Nu satsar jag och Diana på träningen,vi va ute och gick powerwalk 40 min.Väldigt duktig för att vara oss:),vi ska göra de varje dag.Nu ska de bli  situps,får se hur många man klarar av haha:)Men sommar 2009 de är bara att köra stenhårt.
Jag tränar aldrig och aldrig varit för att träna men nu börjar man bli äldre så de är bara att trimma:)
Har massa bullar hemma och de ser riktig goda ut men de känns onödigt och äta en när man har tränat och känt sig duktig nu.Men en skadar väl inte?! haha nej nej ska inte ta nån ska hålla mig helvete
,jag är en godismänniska vet inte hur jag ska klara de help.
Nej nu ska jag göra situps och dusha sen blir de sova:)Sov gott alla
Kisses



Jag och Akilles,saknar han så de finns inte=/
Köpte han ihop med med mitt ex men han stod som ägare så han tog han när de tog slut.Fanns inget jag kunde göra snyft .Värdens goaste hund allså ...
*love*Ska köpa en egen hund inom en snar framtid som ingen kan ta ifrån mig.






Postat av: Frida <3

gumman kul att du också skriver blogg:) lägger till dig i bland länkar om det är okej:) vi får ses snart hoppas jag att du också vill! Hugz

2009-03-05 @ 13:22:19
URL: http://motema.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tänk vad kul det hade vart ifall du haft kvar Akilles, då hade han och Enzo kunnat leka..

2009-03-05 @ 15:08:17
Postat av: Nisse

Naw. Vilken fin hund :)

Ser ut som min, fast större då ;)

2009-03-05 @ 18:36:34
URL: http://nilsolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0