Poledance

Nu sitter  jag på jobbcentrum och degar,skatteverket va här och pratade lite om vad de gör och så. Har aldrig varit med om ett tråkigare föreläsning puuh.Håll på och somnade ett par antal gånger och de håll på tills nu.
Nu har jag hålltimme tills halv två och är rastlös la la.
Man blir ju deppig när de är så tråkig väder ute,läntar efter sommar.
Lägga sig på stranden och bara steka sig haha:)Jag blir mörkare på sommaren så jag kan sola jag med=).
Jag och girlsen planerar en resa till ett vamare land,ska bli kul.Får se vart man hamnar
De som kommer bli vildaste av oss är nog jag haha,har inte varit utomlands sen jag kom till sverige och då va jag 5
Så de är på tiden att de blir en resa för mig:)
Jag har fasnat för poldance,tycker de ser så grymt ut sen får man värsta kroppen av de.
Har kollat runt lite och hittat en adress där man kan köpa stång och träna som satan:)
Sen finns de kurser  också,jag vill som sakt satsa 100% på träningen nu och poledance har jag funderat ett tag på.
Så de kommer bli poledance,kickboxning och powerwalk för mig nu.
Nu ska jag äta lite men hörs sen

kisses

Här har ni en grym tjej på poledance



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0