Party Is On

Nu är jag hemma,bliv shopping igen:)Träffade lilla Mini,Pontus och minis mormor. Handlade på bolaget sen träffade vi på matte,en killekomis så jag gick vidare med han:)Vi hamnade på burger king och snackade lite,va ett tag sen man träffade han så de va kul.Sen gick vi till jack&jones där han köpte en snygg röd tshirt.Sen drog han vidare och jag sprang på stan själv en stund.
Hittade massa skoj hehe.

En väska
Svarta nätstrumpbyxor
Svarta leggins med dragkejda
Och en  söt tshirt och ett par jenas till lilla samuel som jag bara va tvungen att köpa:)

Hittade ingen kläning men fick ett samtal av Diana som hade hittat en eftersom hon är på Marieberg med sin mamma.
Fick mms på kläningen och jag sa KÖP den så nu har jag en kläning känns jätte bra:)Min outfit för i kväll är klar.
Nu väntar jag bara på Diana sen ska vi sätta igång,cissi och pillan ska komma hit så de blir förfest här sen får vi se vart vi hamnar.Kanske hinner blogga lite senare innan vi går ut.
Take care så länge
Kisses








Postat av: Afrobelita

Snygg väska gumman, du måste visa kläderna på=)

2009-03-15 @ 01:35:26
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0