Ny Dag

I dag vaknade jag kl 8 och är pigg och glad:)Tycker de är så roligt med internet,en gammal internet kompis som jag pratade med för några år sen hittade mig igen genom min blogg.Hon visste inte att de va jag utan bara skriv nån kommentar till mig och då kollade jag genom hennes blogg http://afrobelita.blogg.se och kände igen henne men jag kunde inte komma på varifrån.Inte fören vi hade snackat ett tag så va de hon som kom på att vi snackade för några år sen när jag va 16-17 år haha snacka om att värden är lite. Trevlig tjej de där:)
Nu har jag käkat frukost,chips och cola haha bra start på dan:)Och nu har jag ångest med tanke på att jag skulle satsa 100% på träning nu, DE här funkar inte, nu måste jag sätta fart.

Ska tvinga Diana när hon kommer hem i dag att gå ut och gå med mig,fick en rolig kommentar i går.
Fick mig ett gott skratt
Smaka chipsen gott....skulle inte du bli sund o slippa bada i vassen i sommar haha där har ni en kille som har koll på vad jag skriver i bloggen,snacka om att blir busted:)
Nu ska jag dusha och städa,Dianas mamma kommer förbi snart och lämnar av lite saker.
See you later
Kisses


Haha en bild på mig och brosan:)Har inget smink haha aja:O)




Mina små bröder Promise och Oscar*love*


Postat av: Afrobelita

Naaaww vad söt du är som skrev om mig hihi. Tänk att världen e sååå himla liten haha. I vissa fall är det bra, som nu :) Du e fortfarande lika söt utan smink gumman!!



KRAM

2009-03-10 @ 19:10:16
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0