natti natti

God natt allihop!
Ska snart gå och lägga mig har precis ätit pizza usch dåligt av mig skulle ju börja träna och bli fitt
till beach 2009. Hmsss tror jag satsar på 2010 istället haha:).

Idag har jag inte gjort så mycket har legat bakis och tyckt synd om mig själv.
Sen kom Cissi hem till oss och vi satt och pratade om förhållanden... killar alltså
En intressant tanke vad pratade man om innan man skaffade killar? Menar nu pratar man ju i stort sett
bara om de när man sitter med sina tjejer och pratar haha

Sen tog jag och Diana en preomenad blev inte så lång promenad vi fastnade hos Per.
Satt och kollade på film Twiliighten en Amerikansk ungdomsthrillerom en kille som är vampyr som förälskar sig i en människa.. Tror bara att det va jag som tyckte att den var bra,de andra såg ut att somna haha äkta kärlek va det iaf. Give me some love!
Ne nu ska jag sova. Imorgon ska jag träffa Mini sen blir det nog lite shopping, var flera dagar sen jag gjorde det nu ;)

Puss och god natt!

Postat av: Afrobelita

Jag ÄLSKAR Twilight, så himla bra!!! =)

2009-03-13 @ 02:55:00
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0