Nähä

Nu har jag dushat och gjort mig i ordning:)Diana ringde mig för ett tag sen och frågade om inte vi skulle drar till per och dricka lite vin och snacka skit.Såklart jag sa ja haha.
Sitter nu och väntar på att Diana ska komma hem,hennes tåg bliv försenad.
Och en viss annan person har inte dykt upp MINI vad hålls du med?!Vilken jävel dyker inte ens upp usch:)Hoppas du skämms.Ska försöka ta lite bilder i dag men jag har blivet rätt dålig på de i know:)
Nu ska jag sminka mig men ni får ha de så bra om vi inte hörs senare:)
Kisses

Postat av: Afrobelita

Ha en underbar kväll gums!

2009-03-11 @ 18:39:24
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0