Lonely


Vaknade kl 8 i dag är pigg och glad:) I går låg jag och Diana i sängen och lyssnade på Akon med lonely och va allmänt deppiga.Sen garvade vi åt oss själva för att vi va så patetiska haha.
Träffade på Madde i dag  ,har inte träffat henne på över 2 år lr nåt.Bytte nummer och bestämt att vi ska hålla kontakten.
Nu sitter jag på jobbcentrum och kollar runt på nya jobb,är ganska mycke men man vill ha nåt jobb man vet att man kommer att trivas med.
I dag så blir de massa ärende på stan,ska träffa Mini och umgås lite.Vi ses för sällan och de tycker jag är trist faktiskt=(
Hoppas de blir en förändring snart för jag saknar den lilla saken*gos*
De kanske blir att åka till västerås med brudarna i helgen och festa,läntar faktiskt.
Örebro har blivet så himla tråkigt,de händer verkligen inget i den här stan längre.Börja faktiskt sakna livet i stockholm.
Nu börjar jag 
Bloggar sen
Kisses:)


Bilder när jag och mina girls festar:)


Postat av: Sanna

Hoppas du har en bra dag!

Spana gärna in min nydesignade blogg och lämna en kommentar.

2009-03-03 @ 12:37:35
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Laban

Du verkar ha skön musiksmak om du gillar Akon =) Kolla gärna in min blogg med ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace

2009-03-03 @ 19:30:07
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0