Liten tjockis

Bakad potatis med kyckling sås och sallad va så himla god:)Vart så mätt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Ska börjat äta de oftare för att de är nyttig men jag tar bort såsen då hehe.

Möte upp Diana på stan sen gick vi runt och kollade lite men jag hittade inget som jag ville ha.
Diana hittade en svart kläning som jag SKA låna i bland därimot haha.
Sen va de meningen att vi skulle till bolaget och köpa en platta öl så vi har hemma i fall vi skulle få för oss att festa:)
Men vi tar de i morgon i stället.

Sen gick vi och handlade chips och dipp,seröst vi kan inte sluta med att äta massa godis chips och skräp mat haha
Snart kommer Diana och jag rulla runt.

Har gått upp 5 kilo redan haha men jag behövde de,va en vandrade pinne ett tag så min mamma frågade mig i fall jag hade ärtstörningar.Nu säger hon att jag är en liten tjockis ,hon är ju rolig hon.
Måste fan trappa ner allt skit ätande och sätta fart med träningen men jag är lat som sakt,tar aldrig ta i de.
Usch nu ska vi kolla på film och dränka oss i sorger:)
Ha de bra
Kisses

Mums de va SÅÅÅÅÅÅ gott

Postat av: Jennie

ser mumsigt ut :)

2009-03-17 @ 16:09:12
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0