Hund???

Ohhhh va alla ska väcka mig tidigt,vaknade att de ringde kl 07.30 då va de mitt ex Ted som inte hade nåt bättre för sig.
De tog slut för 7månader sen efter 2 år ihop men vi är vänner trots allt:)Han kan vara snäll när han vill de,de är han som jag köpte Akilles ihop med.

NU har han tydligen köpt en till amstaff hanne som är 10 veckor och som han inte kan ha kvar eftersom han tycke de bliv för jobbigt med två hundar och ville fråga om jag ville köpa den,hmm kan ju fråga sig varför han vill de:)

Han säger att han vill att hunden ska komma i bra händer och att han inte litar på nån annan.Jaha säger jag då,hmm varför inte,jag älskar ju hundar och viljat köpa en ett tag nu.
Men ska till stockholm och kolla på hunden nästa vecka,får se vad som händer.Kanske har en liten bebis snart *in love*

De här bliv just jobbit,måste snacka med Diana först:)men jag ska ha hunden,måste bara lösa de på nåt sätt.Jag bor just nu med Diana och hon har en katt som inte riktig funkar med andra djur. .

Nej nu ska jag lägga mig i sängen funderar och vila en stund,bliv riktig trött och sen är jag så kall brrr....
Ha de så bra så länge:)

Den som inte värdesätter liv, förtjänar det inte


Postat av: Afrobelita

Shit e det sant? Så du kanske kommer bli en parent snart hehe.. hoppas det blir så eftersom du gillar hundar så mkt gums=)



PUSS

2009-03-27 @ 14:57:48
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0