Home Sweet Home

Nu är jag och Lady D hemma,skit skönt.Hemma är alltid bäst:)Nu har vi käkat köttbullar och spagetti,gott va de.
Jag är rätt pigg men Diana som har jobbat är trött och seg.
Innan vi åkte från västerås så gick vi in i en skor butik.Jag bliv kär,de hade så himla snygga skor.
Jag ville hänga mig själv i en gran haha visste inte ens vart jag skulle börja kolla nånstans.
Bellshoes i västerås är mitt nya ställen att handla skor på:)Im in love
Jag kan inte sluta tänka på butiken haha:)Sjukt
SOMMAR kan den inte börja,så tråkigt väder.Jag vill att solen ska skina,ville sätta på mig en kläning,solbrillor och ett par pumps och jag är gone.
Kollade nyss på My sweet 16,bortskämda ungar de där.Sen gnäller föräldrana på att de vill ha allt och inte ens jobbar för de men inte konstig när deras såkallade parents köpar allt så fort de himlar med ögonen:)ahhh
Nu ska jag himla med ögonen så får vi se om jag får smaka på Diana chips..
Hörs sen
Kisses

Postat av: Afrobelita

Najs header gumman :)



Belle shoes, känner igen det. Altså skor är heaven, kul att du gillade mina också. VILL OXÅ HA SOMMAR..orkar fan inte me detta väder mer :(



Kraam gumman

2009-03-09 @ 23:21:24
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Btw kuul att du la till mig :):):

2009-03-09 @ 23:23:29
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Lola

bor du också i Västerås? :)

2009-03-10 @ 01:09:55
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0