Hemma

Nu är jag och Diana hemma igen:)Vi hade de jätte trevligt hos Raffe och hans fru Ibitza,samuel har blivet så stor,helt sjukt.
Men Raffe låg och sov för att han skulle jobba natt så jag,Diana,Ibitza och en vännina till henne drack kaffe och fick hembakat bullar och kakor.Jag käkade som att jag aldrig hade ätit förr haha mums.Vi kollade på tv och pratade och hade jätte trevligt.Har besämt att hälsa på de lite oftare för att de bor inte så långt bort,bara jag som är så himla lat så de finns inte haha.Vi fick med hem massa bullar så jag och Diana ska fika i morgon:)
Sorry men de bliv inga bilder för att mobilen strulade men nästa gång.
Nu ska vi sova för vi måste upp tidigt:)
Sov gott sötisar

Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0