Hello babes

Hej Alla!Sorry för den dåliga uppdateringen:)
Jag va så trött i går så orkade inte sitta vid datan.Sen satt Diana och håll på med sin blogg hela kvällen i går,sötisen:)

I går så va jag ju och träffade min morbror,vi hade jätte kul och han hittade saker till sitt sovrum som han vart nöjd med tack vare mig hehe.
Och jag fick ett par solglassögon som tack för hjälpen.

Sen körde Diana och jag Powerwalk i högt fart,tror mig de känns i mina ben.Snacka om att man är otränad,
men på MÅNDAG blir de hårdtränig yes yes för då börjar vi träna på gym:)Va på tiden
Kommer kosta 200 kr i månad och de är billig sen får man ju bikinikropp haha.
Läntar faktiskt.....
Sen har jag kollat poledance kurser i örebro men hittade inga,så de blir vanlig dance:)
Nu ska jag ha möte med min handläggare men bloggar sen igen

Kisses

Postat av: Afrobelita

Ååhh jag vill också börja poledance faktiskt. Poledance och samba siktar jag på hehe =)



PUSS

2009-03-20 @ 10:51:17
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0