Good Kväll

Hej hej!!
Nu är man hemma efter en lång dag ...
Efter mötet med min handläggare träffade jag Johanna,hennes son vidar och hennes kompis viktoria.Vi hade jätte trevligt fikade på stan,hade faktiskt kul.Synd att jag va tvungen att dra så tidigt bara.

Sen drog jag med Diana till hennes mamma i pålsboda,för Diana skulle rida på en häst för ägaren skulle kolla nåt jag fattade inte där men men.Efter en LÅNG stund i kylan va de skönt och åka till Dianas mamma och dricka kaffe och äta bullar och kakor hehe:)Skitsamma sak ändå börja på gym på måndag.Haha fan va jag har skrattat,Dianas mamma är riktig skön hon.

Vi ska snart till Per och dricka lite.Blir ingen utgång sparar de tills i morgon:)
Nu måste jag fräsha upp sminket och börja dricka lite innan de blir gnäll från en viss blondin.
Hoppas ni får en riktig trevlig kväll alla<3



Postat av: Afrobelita

Heeey babe!! Tuuusen tack för komplimangen du e så sweet!!!!!=)



Du verkar ha haft en bra dag, im glad. Hoppas ni har kul ikväll :)



Förresten så hittade jag en poledance klass i stockholm faktiskt, skulle va sjukt kul att börja altså.. men det kostar 2 lax för en termin så får se när det blir hehe.



KRAAM

2009-03-20 @ 22:56:27
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0