God Natt

I dag har de varit en ganska lung kväll,mini kom förbi så hade vi en tjejkväll .
Kollade på beck och degade bara:)Kul och träffa den lilla saken*love*Varit en sån dag då de verkligen inte händer nåt,va meningen att Diana och jag skulle ut och gå men hon va så trött när hon kom hem efter jobbet så de slutade med att vi bara va hemma.
Nu har Mini dragit hem och Diana ligger och sover och jag är rastlös.Men orka sova är inte ens trött ahhh.
Borde sova för jag ska upp tidigt och fixa lite ärende.Nu ska jag kolla youtube och skratta lite sen blir de sova
Folket sov gott :)
Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0