God Morgon:)

Skönt de va och sova ut:)Vaknade till när Diana och Robban drog till jobbet men jag somnade om lika snabbt.
Nu har jag plockat undan hos robban och städat,de va de minsta jag kunde göra.NU ser de lika fint ut som innan vi kom haha.Snart har de lunch och då skulle de komma förbi och äta här,trevligt så slipper jag känna mig ensam.De slutar inte fören kl 6 så jag ska be robban och fixa lite filmer så jag kan bara ligga och dega tills de slutar.
Hoppas ni hade en trevlig helg:)
Ska kolla runt på nätet om jag hittar lite snygga kläder ha de så bra så länge.:)
Kisses

Postat av: Afrobelita

Visa bilder på kläderna sen när du får de :P

2009-03-09 @ 19:40:45
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0