God Eftermiddag

Följ min blogg med bloglovin
Hej alla!Hoppas ni hade en rolig kväll i går för de hade jag:)Jag och Diana drog ju och firade Daniel och han bor ju dörr till dörr med Per så de va två fester,för roligt.
Träffade på så många sköna människor,skrattade så mycke med magen så jag har träningsvärk i dag haha.
Vi satt där hela kvällen va ju meningen att vi skulle ut sen men alla hade så kul så vi stannade kvar i stället.
Och Jag och Diana fick för oss att bada Jazzuzi hemma hos Daniel,så blir de när man dricker LITE för mycke.Men de va på tiden haha jag dricker ofta men jag dricker mig aldrig full sant:)
Började dricka igen för 9 månader sen kanske innan de drack jag inte på två år:)Hmm nu låter de som att jag har varit alkoholist men så är de inte.Jag är bara inte så mycke för att dricka igentligen men umgås man med party pepole folket så blir de några öl för mycke:).
I dag ska vi till västerås,sitter och väntar på att Diana ska dyka upp.Hon är ju inte frisk nånstans den tjejen babelove
Blir krogrunda i västerås ska bli kul,sist jag va där va jag 18 lr nåt och har inget minne om vad jag skulle dit och göra.Nu ska jag iallafall laga mat så hörs vi senare boys and girls
Kisses

MINI BABE3> Bara att ringa i fall du vill ha nån att prata med.Jag finns här för dig
Jag beklagar verkligen de som har hänt.ÄLSKAR DIG


Bilder från i går:)






Postat av: Afrobelita

Jacuzzi, sounds niice hehe..

Fina ni e på bilderna :)



Har lagt till dig på bloglovin, kram!

2009-03-07 @ 18:22:00
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Karolina Skogstad

Tack gumman . Ni är underbara .. Så glad att jag har er som vänner <3

2009-03-09 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0