Bakis

Vaknade med värdens huvudvärk,så blir de när man dricker ett glas vin för mycke.
Ligger fortfarande i sängen,är för trött för att orka resa på mig och lat är de nog också:)Tur att Diana tåg bliv försenad i morse så hon kom tillbaka med COLA.Så himla gott speciellt när man är bakis.De är väl nu jag ska säga aldrig mer dricka haha men vet hur de bruka sluta när man säger de fyfan.
I går så drog vi ju till per,han flyttar till norge på söndag tycker de kommer bli trist för han är ju för rolig :)
Hade de jättre trevligt tills jag blir lite för full framåt 12 slagen då började jag gnälla på diana att jag va hungrig och ville hem haha:)Drog hem,fick pizza och va jätte nöjd sen deckade jag:)De va hela mitt kväll haha:)
Borde gå upp och göra lite mat men de är mysigt så jag ligger kvar en stund till:)
Nu ska jag kolla på Gossip girl så see you later


Lite av gårdagens bilder=)




Postat av: Afrobelita

Fin klänning gumman :)

2009-03-12 @ 14:47:58
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Hahaha jag e glad att du gilla den =)



Jo han var med i den, hade en av birollerna!



KRAM

2009-03-12 @ 15:12:14
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0