Amstaff Och Pitbull

Jag är en HUNDÄLSKARE så när jag hör såna grejer blir jag lack.Finns ju IDIOTER till allt.
Läste precis om cludia och hennes hund Blaed på expressen.se
http://www.kvp.se/nyheter/1.1487609/hunden-avlivas-efter-attacken

Jag tycker att de är synd att folk som inte har bättre saker för sig går och skaffar hundar för att sen springa runt och låsas vara nåt.
Så himla trött på såna personer.De borde få en fet jävla smäll ahhhhhh
Amstaff och pittbull hundar har fått dåligt rykte på grund av folk som kampar de lr använder sina hundar till att skrämma folk.DVS folk som inte kan hantera de,rasen kräver tid och träning. Iofs de behöver alla hundar men de har mer eneri:)
INGA HUNDAR födds aggresiva
Jag kommer ihåg när jag hade Akilles och va ute med honom så kom de alltid fram folk och sa naw vilken fin hund och frågade vad han va för ras,när jag sa amstaff så försvann de lika snabbt.Sen märkte jag att många väjade och gick över på andra sidan när jag kom med hunden.Och de tyckte jag va trist för Akilles är värdens snällaste hund,han har blivet biten 5 gånger och han blir fortfarande lika glad och se andra hundar och han har aldrig visat nåt sorts beetende till att kunna bli lr vara aggresiv.

Men de här inlägget så menar jag bara att de är tråkigt att de här rasen får så mycke skit,så fort de händer nåt så
skriver man feta rubriker överallt och klart folk blir rädda när de står bara negativa saker om JUST den rasen=/


Jag Och värdens Underbaraste Akilles:)

 

 

 

 



 

 


Postat av: Afrobelita

Va sweet tjejen, jag ska följa dig med :)

Jaa haha man vet aldrig, vi kanske är tvillingar och separerades i födseln :P



Jag bor söder om stan, dudå?



Tråkigt det där med hundar, måste erkänna att jag själv är ganska så rädd för hundar tyvärr =/

2009-03-06 @ 13:44:10
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Mikael^Never On Schedule But Always On Time

Hundar e fina, men katter e kattiga :D

2009-03-06 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0