090323

Yes yes gick upp tidigt i dag haha nåt fel är de på mig:)
Drog till Jonna och va hos henne ett tag,käkade mat sen fikade vi.Och hennes hund enzo är SÅÅÅÅ himla fin,fan saknar min Akilles nu=/

Vi hade jätte trevlig iallafall,ha verkligen saknat henne.Som sagt så är jag hemsk dålig på att höra av mig,folk tröttnar tillslut när de är bara de som hör av sig men jag har faktiskt förbättrat mig något.

Nu är jag hemma,ska plocka lite sen blir de TRÄNING kl 17
Börja på gym i dag,va på tiden.
De är bara att kämpa och få drömkroppen till sommar:)
Ska försöka ha en vit månad får se hur de går haha.
Nope nu ska jag fixa lite men hörs sen

Postat av: Afrobelita

Heeej girl!! Hahaha fan va skön du e, så himla gullig. Tusen tack för din komplimang, blir alltid lika glad av dina ord!! Orka försöka skaffa drömkropp när du redan har en killerbody hehe.. men jag förstår ändå, det e skönt å träna!!!



Lycka till Babe!!



PUSS

2009-03-23 @ 19:17:46
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0