090322

Hej!Vilken dag de har varit,gick upp ganska tidigt och de är som sagt ovanligt när jag festade dagen innan:)Sen kom Pr och Rickard och hämtade oss,sen åkte vi till Marieberg och kollade lite.Nu sitter jag och Diana och kollar på vårt bröllp i eran händer..Vetifan om jag skulle våga tillåta nån annan planera HELA bröllopet:)

De är modigt av alla de som ställer upp i programet,de blir ändå nöjda så.
Nu sitter vi och väntar på att Pillan och Cissi ska komma,vi ska bara sitta hemma och ha en myskväll.

I går så satt jag och Diana och gjorde oss i ordning hemma hos oss,Pillan skulle ha kommit men hon fick migrän.
Pr och Rickard kom förbi och sa hej,de är roliga de.Har allvarliga problem haha

Sen drog jag och Babe till satin,fy helvete va kul vi hade.Va värdens liv,träffade jätte många kompisar och bekanta.
Va en härlig stämming och djmarciz va lika duktig och härlig som vanligt:)Tummen upp,han har en egen blogg kolla där så hittar ni grym musik. www.marciz.blogspot.com

Sen vid 1 drog vi hem eftersom vi va helt slutkörd efter allt dansade,men de va värt all smärta i fötterna sen:)
Kvällen bliv lyckad......

Nu ska jag vara lite social mot Lady D:)Ha en bra kväll så länge

Tog  inga bilder,glömde bort de tyvärr.
Men Lysa lyckades knäppa en bild på mig och Malin som jag träffade ute
Trevlig tjej






Postat av: Afrobelita

Jag håller med dig angående det där bröllopsgprogremmet. Hade aldrig vågat lägga mitt bröllop i någon annans händer... usch.



Kul att kvällen blev lyckad:)

2009-03-23 @ 02:19:30
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0