090319

Hej! Fan va skönt SOLEN skinner,jag är glad och på toppen humör som vanligt.
Är sommrig klädd i dag känns bra de hehe:)
Håller på och gör mig i ordning ska nämligen möte upp min morbror Jean-clude snart,haha kan ni fatta att han är bara 2 år äldre än mig:)

Vi ska till Marieberg och kolla lite,han vill göra om sitt sovrum och behöver en tjejs åsikt och klart jag ställer upp.ska bli roligt och träffa han.Va ett tag sen nu man träffade han,känner att jag är rätt dåligt på att höra av mig till folk och jag ska förbättra mig.
Eftersom jag hjälper honom så för jag välja nåt jag vill ha:)och jag vet redan är ju shoppingfreak haha.
Näää nu ska jag sminka mig sen måste jag röra på mig.

Men hörs senare pepole.........

Postat av: Afrobelita

Ja visst har vädret vart sköönt =) Hoppas ni hitta nåt fint därborta=)

2009-03-20 @ 00:55:06
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0