090317

Fan vilket fint väder de är i dag:)De va på tiden att solen börjar titta fram,de är ju varmt när man står stil men går man då börjar de blåsa .Kan inte bara sommar börja,har så mycke planer med girlsen:)
Har redan börjat kolla in bikini så mycke läntar jag,blir knappt att man har kläder på i sommar hehe.

I dag har de än så länge inte hänt så mycke,va på möte med en handlägare för en stund sen och snackade lite.Skönt att allt börjar ordna sig.
Nu är jag hemma ligger under täcke och äter  *godis*ops haha men jag och Diana ska ut och gå sen när hon kommer hem,nu ska jag  bara njuta av allt gott .

Dessutom är jag rastlös,händer inget kul lala.
Nej nu ska kolla runt lite på nätet och se i fall jag hittar nåt kul.
Ha de så bra så länge

Postat av: Afrobelita

Hahaha klart du får skratta, det var bara stunt hihi.



Oh snygg header gumman, massa bilder. Snygg den där där du har en amazona/xena outfit=)

2009-03-17 @ 16:09:48
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Lola

ibland måste man unna sig ;) haha

2009-03-17 @ 23:30:32
URL: http://itslolasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0