090316

Hello pepole
Va trött jag är,ligger fortfarande i sängen och orkar inte röra på mig.Bliv väldigt sent i går.Somnade runt tre lr nåt och vaknade tio.Satt uppe och rensade på säkert 300 kort på datan,vägrade ge mig fören jag va klar haha:)

Känns som att jag har blivet slagen med en stekpanna i huvud usch.
Nu är jag är hungrig så jag har beställt bakad potatis med kyckling och sås,ska bli sååååå himla gott,ska njuta av varenda tugga.

Justja,i går så drog juh jag och diana till min morbror och degade,samuel är så söt.Lekte och hade sig.
Min morbror och hans fru ibitza bliv jätte glada för plaggen samuel fick av mig:)Kunde kanske ha väntat med de eftersom han fyller 1 år om en månad:) Haha får köpa på mig massa saker till han då också.

Hade jätte trevlig där,åt massa godis.Sen gick vi hem men innan de köpte vi godis:)
Diana och jag har blivet riktiga svullo måste fan lägga ner de,hemskt haha.
Tog kort men jag ville inte vara med såg förjävligt ut i går haha:)

Nu ska jag göra i ordning lite här men see you later
Ha de så bra så länge<3

Samuel Och Diana


Babe och jag


Follow Smiley

Postat av: Afrobelita

Vad fina ni va=)



Haha tack för kommentaren, jag ska lägga upp fler sen sötis, absolut=)



Kramis

2009-03-16 @ 16:47:22
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0