090314

God Dag alla:)Hoppas ni har de bra darlings.
Jag är lite trött bliv lite för sent för mig i går kunde inte somna fören 7 i morse sen vaknade jag tio.
Kommer vara helt död framåt kvällen sen haha så kan de gå.
Yes Diana ringde och hon kommer hem i dag,så jag ska snart möte upp Mini och hennes kille och gå på stan och kolla lite sen blir de bolaget för party is on:)De blir kul.

Jag är så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen,orkar inte laga mat så de blir nåt skräp på stan som vanligt antar jag.Hmm skulle behöva köpa en kläning men de finns inte så mycke här i stan och de är tråkigt,får kolla om jag hittar nåt iallafall annars blir de online shopping hehe:)
Nu måste jag sminka mig sen blir de stan:)See you later
Kisses

Jag och babe förra helgen





Postat av: Afrobelita

Söta ni är!

Hoppas du får det kul ikväll gumman, take pics ;)

KRAM

2009-03-14 @ 14:49:44
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0