090311

God Morgon lr vad man ska säga:)Jag va uppe med tuppen i dag,fixade lite ärende som sakt sen hann jag med en powerwalk.Är stolt över mig själv=)Ska dansa lite och sen strecha får jag inte glömma helvete haha.
Sen ska jag äta havregrynsgröt som jag älskar,skulle kunna äta bara de till varje mål,nyttigt och gott.
I dag så får vi se om jag hinner träffa Mini en sväng innan hon åker hem,för go de där tjejen.
Känns som de här kommer bli en lång dag.
Ska ladda ner massa serier som jag kollar på och sist jag räknade va de över 8 styckna:)No life i know
Sjukt va många serier man följer och att man har koll på vad som händer i allt är väl ännu värre
Men men vad ska man göra?!:)
Btw haha garvade i hjäl mig i går när jag skickade mess till mini och frågade vart hon va och i fall hon va på g
Då fick jag till svar...Jag ska precis gå suttit på toa i en halvtimme och skitit jag dog.Ses snart
Hon är ju inte frisk hon.
Ingen i vår liga är iofs frisk nånstans:)
Nu måste jag fortsätta med träningen så  får ni ha de så bra så länge
Kisses

Postat av: MINI

hahahaha FYFAn för dig .. HÄMD !

2009-03-11 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0