Världen har förlorat en legend, en av de största

RIP Michael Jackson

Trodde de va ett elakt elak rykte sen behövde jag bara sätta i gång datan,finns nog ingen sida som inte har info med Michaels död.
De är fan tragiskt=/
Tycker synd om hans barn och familj.


Jag har lyssnat på michael sen jag va liten,han förändrade verkligen musik värden.
Kommer aldrig glömma när jag brukade gråta tills hans låt you are not alone och lr dansade till black& white
Har mycke minnen med den mannen.Nu kommer de aldrig komma nya låtar med han=/
Han är legend och folk kommer alltid att prata om han.



Han kommer alltid att vara the King of pop

1958-2009 At least you are in heaven now


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0