Glad

Äntligen funkar de att blogga,försökte ett antal gånger i morse men de funkade inte så jag gav upp.
Är hemma nu efter en lång dag,drog med Diana på stan och hon klippte sig.

Bliv jätte fint,hon ser ut som en Lady,hon bliv nöjd med den nya frillan och jag med haha:)Och jag köpte medel jag måste ha i mitt hår innan jag kan sätta in löshår ÄNTLIGEN sen i helgen ska jag fixa mitt hår jag med.Skönt och få känna sig fräsh nu och slippa trasan i skallen haha:)

De jag köpte och ska ha i mitt år:)


Så ser Lady D efter har klippt sitt långa hår:)cutiepie

Sen kom robban kom och hämtade oss sen drog vi till net on net lr vad de heter,jag satt kvar i bilen med chivaz.Va inte kul och sitta i bilen med en stressad hund puhh.Sen åkte vi till donkan där robban bjöd på big mac meny.

Sen va de meningen att vi skulle åka till Dianas mamma på fika,men chivaz började dregla och de gör han annars aldrig och gnällde.Så de släppte av mig så fick jag gå hem med han i stället.Tror han bliv åksjuk

Nu ligger han och sover är helt slut,promenaden dödade han stackare:)Och mina fötter värker.
Ska kolla på tv och dega nu bara höres

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0