Saker att tänka på

Alla kan bli vinnare,men då måste man tänka som en vinnare.
Om man ständigt går runt och tänker på hur värdelöst man är,ingen tycker om en,jag kommer aldrig att lyckas med nåt.
Hur tror du att såna tankar leder till?????De är knappast positiva

Tänk i stället:Jag kan,jag vill,jag ska,jag duger.
Då är chansen större att du ska lyckas med det du vill.Du kan påverka ditt liv mycke mer än vad du tror bara du vill.

Vet du vem som är din bästa vän  och värsta fiende?Jo du själv
När du mår bra,då är du din egen vän som tänker positiva tankar om dig själv.
När du mår dåligt då är du din egen fiende som tänker negativa tankar om dig själv.
Släpp fram den goda vännen ofta men försök stäng ut den negativa som bara gör dig illa


Frågor du ska svara på
¤Vad är du missnöjd med i ditt liv?¤

¤Vad vill du förändra?¤

¤Vad tycker du om att göra?¤

¤Dina fem bästa egenskaper¤

¤Dina fem sämsta egenskaper¤

¤Vilket är ditt drömjobb?¤

Bara du kan förverkliga dina drömmar





Postat av: Sidney the singer

Jättebra text gumman!!=)

2009-07-21 @ 20:41:14
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Gött att det är bra! :) jo det gjör jag men jag har precis flyttat till min nya lägenhet och internet är på väg så har inte haft tid till det och så jobbar jag ju med. men så fort internetet är fixat då kan du läsa en del ska du få se! :)

2009-07-24 @ 17:39:41
URL: http://yvonnestrandvikgumbo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0