Trött och Sliten

Känns som jag aldrig sover lr bloggar sorry vet att jag har varit rätt KASS på de.
Men har ju lovat att förbättra mig och de ska jag göra.

Sitter just nu och äter och planerar mitt liv som vanligt,men de går inte så bra,vet inte vad de är jag vill,så himla svårt när man är tanksprid och de bara sussar i skallen på en hemsk.

Va meningen att jag skulle flytta till stockholm i fredags men de bliv strul som vanligt och ännu en gång sitter man här som en mupp,men ska fixa lite sen blir de off till stockhoilm i veckan får man hopppas.
Är så mycke man vill och för att få de så måste man ta tag i sitt liv ohhh de är på tiden:)

Aja får se vad som styrs upp

Puss

Postat av: Sidney the singer

Heej gumman!



Åh, jag som trodde att du va här redan, men ja vet hur det är i livet. Planer kan förändras på ett ögonblick! Ja hoppas du mår bra iaf, verkligen!



PUSS

2009-07-20 @ 19:07:24
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0