The QUEEN is BACK

_______>>>>>>>>http://sidneey.blogg.se<<<<<<<<______

Klicka i mitten av pilarna så kommer ni till hennes blogg
Skumt att länken inte syns=(

Bliv så glad när Queen Afrika sa att hon hade börjat blogga igen:)Värdens skönaste brud haha,så JÄVLA rolig.
De roliga är att vi pratade för några år sen på internet när vi båda va lyckliga och nästan gifta med våra killar.Sen tappade vi kontakten,och för några månader sen fick jag en kommentar i min blogg från henne och jag tyckte att jag kände igen henne men kunde inte sätta fingret på vart ifrån.

Haha efter ett tag se hon bodde du inte i örebro och hade en kille som hette markus HAHAHAHA då dog jag fyfan.
Tycker de är skit kul att vi har fått upp kontakten igen:)
VI ska ses när jag kommer till stockholm sen,GIRL you and me:)


Vanlig snack mellan oss:)

Ebony säger:

gumman

kan du några bra kongolesiska artister?

hehe


Smiley säger:

Koffi Olomide med låten Loi


Ebony säger:

ska kolla upp genast

ja ba hmmm... koda?

kola?

bubba?

smiley

hahahahaha jag ger upp


fan allså=) vi måste umgås,gillar dig som fan ,vi har samma humor och skulle ha kul i hop...jag behöver träna mina kinder

haha och då måste jag skratta mycke

har fått hamster kinder för mycke pizza


Ebony
jaaaaa ellerhur gumman

så skönt att bara hänga å snacka skit

hamsterkinder? du e för rolig.. asså ja märkte en grej me dig oxå genom bloggen

att du älska pizza

JA DÖR för skräpmat asså.. vi skulle bli feta tillsammans och tom rulla UPP för en uppförsbacke


Ebony säger:

ja fyfan asså.. shit vet du..

när ja äter pizza

SHIIIIT

om ja får en såsburk för lite är dte kört

TVÅ SÅSER OCH MASSA SÅS PÅ PIZZAN REDAN

helt överdrivet


Smiley säger:

jag äter också två men skriver inte de i bloggen haha

i bland äter jag bara såsen i fall pizzan är slut

HAHAHAH


Ebony säger:

du dööödar mig

SLUTA

ärligt?

assså nej ja orkar inte


HAHAHAH så störda:)



                  
    Den här tjejen är inte frisk:)Hahaha roligaste bruden EVER



Postat av: Sidney the singer

hahahahahahah ja dör hahahahahaah fyfan va störda vi e hahaha, 15 såser på en pizza, COME ON! haha.. ärligt, fan va du e gullig.. som VANLIGT fyfan! du bara måste komma hit fort som fan!!



PUUUUUUUUUUUUUUSSS tack för ditt söta inlägg=) <3

2009-07-20 @ 19:11:58
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Miss Attitude

Jaaa hon är ju världens bästa, jag tokgillar den tjejen, hon är bäst!

2009-07-21 @ 09:52:18
URL: http://missattitude.se
Postat av: wihhh

free ticket for my studio,.. lol :D

2009-07-21 @ 11:16:39
URL: http://www.janu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0