Lär känna mig lite bättre

-Jag älskar att dansa
-jag pajade min axel när jag va 10,lekte jaga lek med killarna så ramlade jag från en klättringställning haha

- jag önskar ofta att jag var någon annan
- jag hatar att känna mej mentalt överlägsen och klarar inte av att prata med "dumma" personer
- jag har varit kär en gång på RIKTIG
- jag tycker jämt och ständigt synd om folk helt utan anledning
- jag älskar barn,de är helt underbara,ska klämma ut en hel fotbollsliga:)
- jag älskar skräckfilmer bästa jag vet
-- jag har väldigt lätt för att vara mej själv när jag är med nya människor
- jag älskar att hålla på med mitt utseende (fixa håret, sminka mej osv)gör väl alla tjejer?=)
- jag är väldigt social som person
- jag har 4 syskon som är yngre
-Jag älskar att shoppa
- jag tror på ödet
- jag är beroende av cola
- jag har en hund som heter chivaz för er nya läsare haha
- jag är 169 cm lång
- jag älskar mat och äter ofta
- jag är ganska knäpp
- jag kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv
- jag älskar att sjunga för mej själv
- jag känner mej ofta ensam
-Jag älskar skor,är nog skorfetish:)

Postat av: Sidney the singer

Vilken kul lista gumman, kul att få veta ännu mer om dig=)

2009-07-21 @ 20:25:44
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Niklas

Skräckfilmer is the shit :)

2009-08-03 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0