Äntligen

Vaknade tidigt som vanligt i dag,fattar inte vad jag ska upp tidigt och göra men men.

Men har mest  suttit och degat bara,fick ett samtal av Diana babe:)Att hon ska till sin mamma eftersom hon har semester nu och hennes mamma bor 40 min från kumla så vi kan hänga:)She save my summer haha

Jag har så mycke planer och saker jag måste fixa så jag känner mig helt sönder stressad fyfan säger jag bara.
Måste verkligen ordna mitt liv för de har gått för långt nu.


Kom precis in va på en lång promenad med Chivaz,min lilla babe har hunnit bli 7 månader.
De är jag och han föralltid:)



Postat av: Miss Attitude

Oh vad stor han har blivit!! Kommer ihåg bilderna när han bara va en liten valp! Vad söt han är.

2009-07-15 @ 09:08:06
URL: http://missattitude.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0