10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG!

1) ÄLSKAR att skratta,gör de varje dag och hela tiden:)
2) Jag har grym rytm känsla
3) Jag flyttar i hop med killar inom loppet av en vecka efter vi har blivet ett par=(HAHAHA
4) Jag har inget körkort (men ska därimöt fixa de snarast:))
5) Jag måste göra ett par saker innan jag lägger mig
6) Jag har varit förlamad i ansiktet i en månad en gång,hela min mun va sne när jag smilade
7) Kan bli  mycket osäker fast många säjer att jag ser så självsäker ut, men inte alltid!
8) Jag ÄLSKAR skräckfilmer och skräckböcker
9) Älskar att göra mina kära och nära glada,
10) Beroende av data, mobil och blogg.

Postat av: Yvonne

Varsogod! :) Jo det är fin fint med mig.

Hur står det till med dig ?

Postat av: Mikael

Va är det du måste göra innan du lägger dig?

Titta under sängen efter monster?

2009-07-11 @ 19:00:23
Postat av: smiley

hahaha mikael tyst med dig:)du har inget liv haha

2009-07-21 @ 02:22:02
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0