Ytlighet

Allt kretsar väl inte runt ytlighet?!

Visst kan jag vara ytlig jag med:)Använder lösnaglar,lösögonfransar i bland. Don't get me wrong.

Men vissa går till det extreem.

Jag vill hellre ha en kille som jag tycker om och som är snäll mot mig,än en kille som halva befolkningen tycker är snygg och kämpar för att få.

Det skadar inte att han ser bra ut men utseende är inte allt.

Jag kastar mig inte över första bästa killen tex när jag är ute iofs så gör jag de ändå aldrig.
Men vissa tjejer har en tendens att stå i ett hörn och se söta ut och hoppas att nån kille ska bjuda dom på en drink.

Har du inga pengar själv eller är så jävla snål så tycker jag man ska ta och stanna hemma och dricka ett glas saft.

Har aldrig varit en sån tjej som följer med främmande killar efter krogen och tänker aldrig göra det heller.

Förstår inte hur folk kan få för sig att jag tänker följa med dom hem bara för att de har sagt hej?!
Jag är ingen sån tjej och kommer aldrig blir det heller, thank you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0