Mätt

Nu har jag ätit igen haha jävla svullo,är mätt och belåten weeeee.Kommer rulla snart om jag fortsätter i den här takten.




Diana skriv till mig nyss och härjade:)Hon sa fan måste du förstöra allt haha:)Tydligen så hade hon köpt tröjan med dödskallarna till mig i julklapp Haha:)så jag sa att de fanns en till fast röd/svart som jag också ville ha.Så hon ska byta ut den lr köpa dödskalle ringen jag har fasnat för.Hon är för söt


Postat av: Sidney The Singer

Faaaan va besviken jag blir på dig nuuu!!! usch!

2009-12-22 @ 21:11:33
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0