Haha det roliga är att hälften är sant:)

Va bara tvungen att lägga upp de här,skrattar varje gång


Vad kvinnor  säger och vad de menar:

Ja = Nej

Nej = Ja

Kanske = Nej

Vi behöver = Jag vill

Vi behöver prata = Jag behöver klaga

Visst, var så god = Jag vill inte ha dig

Är jag tjock? = Säg att jag är vacker!

Gör som du vill = De här ska du betala för

Jag är inte arg = Klart jag är arg, din idiot!

Lyssnar du på mig? = För sent, du är död!

Du måste lära dig att komunicera = Håll med mig!

Var romantisk, släck ljuset = Jag hatar mina lår!

Du är så .. manlig = Du borde raka dig, och du luckar svett

Älskar du mig? = Jag tänker be dig om nåt dyrt

Du är verkligen omsorgsfull i kväll! = Tänker du bara på sex?

Jag är snart klar! = Ta av dig skorna och sätt på TV:n

Hur mycket älskar du mig? = Jag gjorde nåt i dag som du inte kommer gilla!


Vad män säger och vad de menar:

Jag är hungrig = Jag är hungrig

Jag är trött = Jag är trött

Jag älskar dig = Kan vi ha sex nu?

Jag är uttråkad = Vill du ha sex?

vad är det? = Jag antar att det inte blir nåt sex i kväll!

Jag älskar dig oxå! = Så, jag sa det!Kan vi ha sex nu?

Får jag lov? = Jag vill ha sex med dig sen!

Kan jag kalla dig något? = Jag vill ha sex med dig sen!

Vill du gå på bio? = Jag vill ha sex med dig sen!

Får jag bjuda på middag? = Jag vill ha sex med dig sen!

Vill du gifta dig med mig? = Jag vill att det ska vara olagligt för dig att ha sex med andra

Du ser spänd ut. Låt mig ge dig lite massage! = Jag vill ha sex med dig innom de kommande 10 minuterna!

Låt oss snacka = Jag försöker imponera på dig genom att få dig att tro att jag är en djup person och sen kanske du vill ha sex med mig!


Postat av: Sidney The Singer

WOW DU LEVER? haha

2009-12-27 @ 18:29:50
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0