God morgon folket

Somnade i går runt fyra tror jag,fattar inte hur jag orkar.Vaknade kl åtta i morse,har så mycke jag måste hinna med i dag.Så himla stressade som vanligt.

Ska få fin frukost nu=),har äntligen börjat äta frukost igen innan det va de säkert 4 år sen,ojoj inte bra och slarva med det viktigaste målet på hela dan.


Här är gårdagens shopping:)weeee

En tjock tröja som jag va bara tvugen att ha,har fasnat för dödskallar haha:)Sen ett vanligt linne

Jag har börjat laga mat fast jag är själv,annars bruka de bli nudlar som jag btw älskar haha lr skräpmat.Men har fått tillbaka matfrosten igen så jag lagar hela tiden.Kolla bara på dom här rätterna:)

Älskar att laga mat så ska börja göra de oftare:)weeee

 

Kyckling med klyft potatis med stek bacon,lök och sås

 

Kyckling med ris sås,tomater och jalapeno:)Märks de att jag gillar kyckling:)Haha




Postat av: Sidney The Singer

OH HELL NO!! Vaffö laga du inte mat ti mig? HELL NO!! hahaha

2009-12-22 @ 21:07:41
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0