Frågor

Har du:


Färgat håret?
yes
Bra självförtroende? det skulle jag inte vilja påstå
Sagt "jag älskar dig" till någon? japp
Varit kär? jajamensan
Gjort något olagligt? det har nog alla gjort.
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja,väldigt många gånger
Sett en fallande stjärna och önskat?har gjort det en gång
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? yes
En hemlighet som ingen annan vet? Jajamen
Sovit en hel dag? fyfan de har hänt
Somnat gråtande? Ja :(
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?faktiskt inte 
Blivit generad inför folk? jaapp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? smakat
Varit på en festival? faktiskt inte ;O
Haft ett förhållande i under en månad?aldrig
Blivit kallad player? ja och jag fattar inte varför


Vad:


Längtar du till mest just nu?tisdag den 22 dec=), julafton och nyår
Har du för kläder på dig? kläder?haha
Ska du göra i sommar? resa utomlands hoppas jag:)
Åt du senast? nudlar
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? cola
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Fått panik antar jag,hoppas man aldrig råkar på de


Vem/vilka:

Slog du senast?mitt ex har inte slagit  någon
en lavett räknas ju inte?=)
Fick du sms från senast? Lamin
Pratade du med? jocke
Skulle du kunna göra allt för? min familj & mina närmsta vänner
Var du med senast av det motsatta könet? Ha ha ha
Kan du lita på mest?diana,sidneey
 


Postat av: Sidney The Singer

Söt du e gumman! Skönt att veta att du kan lita på mig för det kan du verkligen till 120%!



LOTS OF LOVE!

2009-12-20 @ 02:19:38
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0