Firade med familjen

Jag hade en underbara julafton med min familj.Va jätte kul och träffa alla.vissa hade man inte träffat på flera månader så det va nice.

Hade jätte kul och jag svullade som aldrig förr haha:)Min mormor frågade mig om jag inte hade nåt att berätta.

Ehhh nej vadåra sa jag,hahaha hon svarade.Du ser väldig stor ut om magen hahaha:)
Så blir det när man sitter och äter på nåt hela tiden,fanns ju mat vart jag än kollade.


Bliv inte så mycke bilder på vuxna men men thats  life:)



Den här korgen va tom dagen after haha:)



Den här va nog de godaste äppelpajen som jag har ätit i hela mitt liv.Min morbrors fru ibiza bakade den och jag tror att jag va den som åt upp hela. Haha alla kallade mig tjockis,de enda jag gjorde va åt:)

Vanessa:)Min lilla kusin som har hunnit bli 5 månader,va härligt att äntligen träffa henne(kärlek)

Samuel terrar sin pappa när han sover genom att kleta på han med en klubba haha

Min moster Getrud och hennes dotter celine:)Mötte dom på tåget

Celine och samuel så söta:)

Samuel och min lillebror Promise

Ibiza och promise

Kindra hunden som vägrade äta sin egen mat:)

Älskade lillebror



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0