2009

1.Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?Den 4 dec, vissa dagar är ju alltid mer speciella än andra:)

2.
De bästa nya människorna du träffade?Danny,sidneey,Micke.
Underbara personer som jag är glad att jag har lärt känna.
Självklart har man träffat massor andra men:)salient pepole

3.
Blev du kär i år?
Är så kär så jag vet inte vart jag ska ta vägen<3

4.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart, väldigt mycket:)
Man ska aldrig ångra nåt man har gjort.

5.Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Deep

6. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min morbror och hans fru bliv stolta föräldrar till vanessa:)

7. Dog någon som stod dig nära?
Nej och det är jag verkligen glad över

8. Vilka länder besökte du?
HAHAHAHAHA kommer bli ett jävla land snart:)

9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte som jag kan komma på direkt nej

10. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom över någon jag var kär i och att jag tog tag i det och gick vidare med mitt liv och började om

11. Största misstaget?
Hmm jag har inte gjort nåt som jag ångrar

12. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope faktiskt inte

13. Bästa köpet?
Mina skor helvete:)

14. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder,shoes he he

15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Har massa saker att vara glad för, fick nytt smeknamn smiley så glad är man nog:)

16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Herre gud finns så många

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit GLADARE än vad jag någonsin varit på länge

18. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit bättre hand om mig själv och rest så mycke jag hade kunnat

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte låtit folk behandla mig som skit och tar mig förgiven

20. Hur tillbringar du julen?
Med dom jag älskar mest

21. Favoritprogram på TV? Gossip Girl,Grey herre gud you namn it.Kollar på alla de stora serier*shh*

22. Bästa boken du läste i år?
Twilight böcker bästa på länge

23. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tragiskt haha men satt hemma själv och grät,va helt förstörd och ledsen över en sak som hade hänt
Var en av mina roligaste födelsedagar någonsin:)not

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att man hade träffat en viss person lite tidigare;)

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart?vetifan blandat tror jag:)

27. Vad fick dig att må bra?
Att skriva eller lyssna på musik



Postat av: Sidney The Singer

Gryma grejjer dark child! Du får bli bättre på att kommentera min blogg din lallare hahaha

2009-12-29 @ 03:16:19
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0