Dags att sätta i gång med träningen

Känner att det är dags att jag sätter i gång med träningen på riktig herregud.
Jag är verkligen inte ung längre,förut kunde jag äta vad jag ville och hur mycke jag ville och gick inte upp i vikt nånting.Men nu märker jag av att även jag går upp om jag äter för mycke:)Börja sätta sina spår på vissa ställen mer än andra he he:)

Jag har aldrig varit en träningsmänniska,tycker det är tråkigt att träna.Blir lätt bored.Men därimot älskar jag att dansa så jag funderar på att kolla lite danskurser,gick ju på dans i mina yngre år.
Och skaffa gymkort också,vissa kropps delar måste tränas inför vissa planerade resor som man ska tydligen visa sig i bikini:)

Tränar verkligen inget nu och kilorna
börjar bli lite för mycke och kärlekshantlarna för stora he he he

Danny du får ta och fixa träningschema till mig så jag blir fit:)


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser mailen)

URL/Skriv in eran blogg om ni har nån:

Kommentar:
Har du inget snällt att säga kan du lika bra klick TILL DIG en blogg du gillar mer:)

Trackback
RSS 2.0